Aktuality

Tlačové správy

Tlačové správy
14 November 2014
NAJLEPŠÍM PODNIKATEĽSKÝM NÁPADOM JE SYSTÉM NA ZBER A ANALÝZU DÁT

MLADÍ ITčkári ZÍSKALI 330 000 € NA ROZVOJ SVOJHO BIZNISU

Tlačové správy
13 Október 2014
European start-up ecosystem

Ako môže verejná iniciatíva podporovať zdravý start-up ekosystém? Ktoré iniciatívy na podporu start-upov sú najvhodnejšie? Na tieto, ale i mnohé ďalšie otázky odpovedali experti v rámci odbornej konferencie o súčasných trendoch v európskych start-up ekosystémoch.

Tlačové správy
01 Október 2014
Ako expandovať doma a v zahraničí

Začiatok podnikania nebýva nikdy jednoduchý, avšak trh neustále láka nových a nových podnikateľov. Napriek vysokým cieľom a ideálom je osud mnohých novovzniknutých firiem vopred spečatený, najmä kvôli nepripravenosti ich tvorcov.

Tlačové správy
26 September 2014
AKO SI ÚSPEŠNE NAŠTARTOVAŤ PODNIKANIE

Najčastejšie začiatočnícke chyby a rady ako sa im vyvarovať

Tlačové správy
08 September 2014
Jednoduchšie začiatky pri podnikaní na zahraničných trhoch

Malé a stredné podniky sú hnacou silou hospodárstva, pretože vytvárajú pracovné miesta, pružne reagujú na podmienky trhu a podnecujú rast životnej úrovne obyvateľstva.

Tlačové správy
23 Júl 2014
Mladí podnikatelia zháňajú peniaze a rady

Skončili ste školu a premýšľate, čo s načatým životom? Až 6 z 10 absolventov sa o svoju budúcnosť obáva. Pre tretinu mladých do 25 rokov, ktorí ostali po škole bez práce, je jej hľadanie behom na dlhé trate.

Tlačové správy
19 Jún 2014
Ste šedivý z vašich kolegov?

Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS) usporiadalo Klub riadenia na tému: Ako nebyť na všetko sám a nestratiť kontrolu nad firmou? Klub sa niesol v duchu praktických rád o zostavení tímov vo firmách rôznych zameraní. Cieľom bolo oboznámiť mladých podnikateľov ako efektívne vyskladať tímové role.

Tlačové správy
19 Máj 2014
Pre vyše 70% začínajúcich podnikateľov je Slovensko malý trh! Vyše 13% z nich má namierené do Rakúska.

Je prirodzené, že podnikatelia, ktorým sa na Slovensku podarilo so svojimi produktmi, či službami uspieť, mieria na zahraničné trhy.