Podnikateľská fiesta 2018

Inšpirácia

Si začínajúci alebo zabehnutý podnikateľ? Máš záujem dozvedieť sa niečo o podnikaní? Podnikateľská fiesta ti ponúka možnosť posunúť sa vpred!

Podujatie prináša so sebou množstvo diskusií, informácií, zaujímavostí a rád, ktoré ti môžu pomôcť v tvojom súčasnom, či budúcom biznise. Celú akciu bude sprevádzať Matej „Sajfa“ Cifra, ktorý podujatie otvorí svojou prednáškou a porozpráva o tom, ako sa úspešne dostal z rádia a televízie na Youtube, kde pôsobí ako obľúbená značka.

Podnikateľská fiesta na teba čaká v stredu 3.10.2018. Vstup je bezplatný a počet miest obmedzený.

Tento rok podujatie zažiješ ešte v troch ďalších mestách a to v Košiciach, Zvolene a Žiline.

Registrácia

Online registrácia prebieha prostredníctvom registračného formulára.

Program Podnikateľskej fiesty

Predpokladaný čas panelov:

13:30 – 14:00 Sajfa

14:00 – 15:00 HR panel – Výzvy a a riešenia pre malé a stredné firmy v oblasti zamestnávania

15:00 – 15:30 Cooking show Vojta Artza

15:30 – 16:30 Zero Waste panel - Zero Waste ako podnikateľská príležitosť pre váš biznis

16:30 – 17:00 Cooking show Vojta Artza

17:00 – 19:00 Marketing panel – Ako propagovať a podporovať vlastný biznis

Hlavné diskusné panely

1. Nábor a udržanie zamestnancov ako hlavná výzva pre firmy

Ako uspieť na trhu práce aj keď je nedostatok pracovnej sily? Venovať sa budeme výzvam a riešeniam pre malé a stredné podniky v oblasti zamestnávania. Dozvieš sa ako získať šikovných zamestnancov a ujasníš si koho vlastne podnikateľ potrebuje. A mnoho ďalších užitočných rád v oblasti získavania správnych zamestnancov. 

2. Zero Waste ako podnikateľská príležitosť pre biznis

Podnikateľskú príležitosť vo forme Zero Waste, o ktorej získaš množstvo informácií od expertov z biznisu, či neziskového sektora.

3. Marketing - Ako propagovať a podporovať vlastný biznis

Zaoberáš sa otázkou ako správne prezentovať svoje podnikanie? Okrem užitočných informácií načerpáš na semináry aj množstvo užitočných rád pre podporu biznisovej propagácie.

Rečníci Human Resource

Nábor zamestnancov ako hlavná výzva pre firmy

Vladimíra Neuschlová, Leadership konzultantka - Uplift Consulting

Počas manažérskej role pre nemecký koncern Henkel najala pre jeho bratislavskú pobočku osobne viac ako 150 zamestnancov. Od roku 2016 pracuje na Slovensku ako leadership konzultantka a koučka, a pomáha majiteľom firiem riešiť otázky ohľadom výberu a vedenia ľudí. Čo sa o profesionálnom nábore zamestnancov vo veľkých spoločnostiach môžu ľahko naučiť aj malé a stredné firmy? Prečo je rovnako dôležité nielen nového človeka vybrať, ale aj pozorne ho počas skúšobnej doby sledovať – a čo treba podchytiť hneď v prvých týždňoch?

Ján Paciga st. - Pekáreň Paciga

Nábor zamestnancov je pre Jána Pacigu kľúčovou témou posledných mesiacov. Riadí pekársku a cukrárensku výrobu v Spišskej Novej Vsi vrátane predajní s potravinami a bytovými doplnkami. Odpovie na otázku ako firmy hľadajú zámestnancov, keď je na trhu nedostatok pracovej sily.

Juraj Sasko, CEO - Visibility

Juraj Sasko, šéf poprednej marketingovej firmy prinesie svoj pohľad a riešenia pri nábore zamestnancov v oblasti služieb. Akí sú zamestnanci mileniáli, s ktorými pracuje najčastejšie? Aké taktiky pri nábore zamestnancov sa najviac osvedčili? Kde je jeho zdroj pracovnej sily (doma, v cudzine) a cez aké kanály (inzercia, školy) ich hľadá?

Martin Menšík, marketingový manažér - Profesia.sk

Martin Menšík spojí prezentáciu s reálnymi štatistikami z praxe. Popíše aktuálne trendy pri nábore ľudí do firiem a zodpovie otázky ako si ujasniť koho podnikateľ potrebuje, kde hľadať kvalifikovaných ľudí a akým inzerátom ich zaujať.

Rečníci Zero Waste 

Výzvy do Zero Waste prevádzky

Dada a Matúš - U Dobrožrúta

Začínali ako blog, potom vyrábali a dodávali koláče a pekárenské výrobky do kaviarní. Teraz majú prvú Zero Waste pekáreň a obchod v Bratislave. Dada a Matúš prezradia aké výzvy prináša Zero Waste život a samotné podnikanie.

Prvky Zero Waste vo veľkoobchode

Martin Krajčovič - METRO

METRO sa tento rok rozhodlo začať napĺňať princípy Zero Waste aj napriek veľkosti a rôznorodosti sortimentu. Či už ide o projekt Kancel bez koša, vzdelávanie podnikateľov a gastro profesionálov, alebo EKO sortiment nielen na festivaly, METRO ukazuje, že aj malé kroky môžu smerovať k udržateľnejšej spoločnosti. Kde začať a ako postupovať pri aplikovaní EKO princípov vo veľkoobchode?

Osveta pre EKO domácnosť

Lucia Grigová - blog Do poslednej omrvinky

Ako prepojiť materstvo a podnikanie? Lucia Grigová je inovatívna mamička na materskej dovolenke, ktorá robí osvetu v oblasti Zero Waste. Akúkoľvek surovinu dokáže premeniť na gastrono zážitok a pritom bez nepotrebného potravinového odpadu. S blogom Do poslednej omrvinky nebudeš mať nič nazvyš a navyše si pochutnáš.

Karin Šandorová - občianske združenie Cultura 

Kreatívne občianske združenie, ktoré organizuje koncerty, divadelné predstavenia, tanečné podujatia či festivaly. Nasleduje trendy súčasnej doby, a preto sa návštevníkom okrem kvalitnej kultúry snaží prinášať aj zodpovednejší pohľad na život a menej odpadov. Aké úskalia prináša organizácia Zero Waste podujatia?

Rečníci Marketing

Ako propagovať a podporovať vlastný biznis

Zulf Hyatt Khan generálny riaditeľ a zakladateľ - Beccus

Spoločnosť Beccus pôsobí ako obchodná agentúra a tiež ako sprostredkovateľ slovenského priemyslu v zahraničí a zdrojov PZI pre miestne priemyselné odvetvia, ktoré sa chcú rozšíriť doma i v zahraničí. Zulf Hyatt Khan je obchodným zástupcom v strednej Európe so svojou obchodnou poradenskou agentúrou špecializujúcou sa na poskytovanie strategických partnerstiev slovenských MSP a (CIS) na Blízkom východe v oblasti súkromného sektora vo vedúcich pozíciách. Zulf Hyatt Khan zároveň pôsobí aj ako zahraničný lektor, ktorý úzko spolupracuje so súkromnými aj verejnými sektormi, ktorý sa podieľal na niekoľkých veľkých projektoch, a taktiež spolupracoval s mnohými firmami ako Fortune 500 / Forbes / Kráľovskými rodinami / vládnymi subjektmi v 16 samostatných krajinách.

Ak máš záujem o marketingový panel na tému Ako propagovať a podporovať vlastný biznis je potrebné okrem samotnej registrácie na Podnikateľskú fiestu urobiť aj registráciu na tento panel. Registrácia na marketingový panel pre podnikateľov alebo pre nepodnikateľov

Súbory na stiahnutie