World of Tomorrow 2017

Vzdelávanie a expanzia

Vieme, ako sa zmení svet v následujúcich rokoch? Budeme v ňom vedieť efektívne pracovať? Vieme sa zmeniť? Je možné mať úspech a súčasne zostať človekom?

Aj keď to neznie príjemne, trendy neurčujeme my. Trendy sa určujú vo svete. Vedieť rýchlo reagovať znamená mať informácie, ako lídri západných ekonomík rozmýšľajú. Preto sa 20. apríla 2017 stretne v bratislavskom hoteli DoubleTree by Hilton päť kľúčových rečníkov, ktorým načúvajú riaditelia a manažéri zahraničných firiem.

Prince Carlos de Bourbon de Parme (Holandsko) 
Člen kráľovskej holandskej rodiny. V minulosti pracoval v komerčnej sfére v Hong Kongu a Amsterdame pre tretiu najväčšiu holandskú banku ABN AMRO. Podieľal sa na prípravách zavedenia eura.

Robert Phillips (Anglicko)
Spoluzakladateľ Jericho Chambers, komunity expertov pracujúcich s novými modelmi komunikácie a riadenia. V roku 2015 publikoval knihu Trust Me, PR is Dead, ktorá komunikovala nevyhnutný zánik tradičných postupov v oblasti mediálneho priemyslu. 

Gerd Leonhard (Švajčiarsko)
Jeden z popredných svetových futurológov, humanista a autor knihy Technology vs. Humanity. Časopis Wired ho v roku 2015 zaradil medzi 100 najvplyvnejších ľudí Európy. Orientuje sa na predvídanie vývoja v spoločnosti, podnikaní, médiách a technológiách.

Mark Gallagher (Severné Írsko)
Má 30-ročné skúseností v riadiacich pozíciách tímov  Formule 1 (Jordan Grand Prix, Red Bull Racing a Cosworth). Po odchode publikoval v roku 2014 knihu The Business of Winning, v ktorej popísal, ako dosiahnuť úspech vo svete najvyšších technológií, veľkých peňazí, vysokého rizika a najvyššej možnej konkurencie.

Dietmar Dahmen (Rakúsko)
Vizionár, kreatívny konzultant a jeden z najdynamickejších svetových spíkrov. Dvadsať rokov pôsobil v reklame a marketingu (v Hamburgu, New Yorku, Los Angeles, Mníchove a Viedni). Bol kreatívnym riaditeľom v DDB, výkonným kreatívnym riaditeľom v Ogilvy, pôsobil ako Chief Creative Officer a výkonný riaditeľ v BBDO.

Profily rečníkov v slovenskom jazyku: http://worldoftomorrow.eu/o-recnikoch/cmsarticle/

Konferenciu bude v anglickom jazyku moderovať Daniela Zeller (Rakúsko).
Simultánne tlmočenie do slovenčiny bude zaistené po celú dobu konferencie.

Kľúčové témy:

  • Človek a technológie budúcnosti
  • Budúcnosť komunikácie
  • Udržateľnosť obchodu
  • Adaptácie
  • Zodpovednosť firiem
  • Stratégie úspechu
  • Líderstvo budúcnosti

Prečo „World of Tomorrow"?

Ak ste riaditeľom firmy na Slovensku alebo lídrom biznisu, máte dve možnosti - sedieť a čakať alebo začať konať. Čakať, kým zahraničné firmy niečo vymyslia, uvedú do praxe a médiá o tom napíšu a až potom začať rozmýšľať, ako to využiť pre Vašu firmu. Problémom je, že kým  to na Slovensku uvediete do praxe, zahraničné firmy budú stále míle pred Vami. Nikdy ich nedoženiete.

Alebo zvolíte druhú možnosť - konať, potrebujete vedieť, ako zahraničné firmy uvažujú, čím a kým sa nechávajú inšpirovať. A o tom je „World of Tomorrow". Cieľom je, aby návštevníci odchádzali s pocitom, že majú množstvo podnetov a inšpirácií, ktoré môžu reálne zlepšiť ich biznis a budú rýchlejšie reagovať na zmeny. Preto sa bude v Bratislave konať konferencia obsahovo rovnaká a kvalitná ako sú konferencie v Európe, so špičkovými rečníkmi, od ktorých sa môžete veľa naučiť.

Program podujatia

Program: http://worldoftomorrow.eu/program/cmsarticle/

V rámci programu bude aj priestor na otázky pripravené moderátorom alebo zástupcami mediálnych partnerov. Prince Carlos de Bourbon de Parme poskytne zaujímavé odpovede aj na otázky z publika.

Každý účastník môže napísať svoj názor na svet budúcnosti alebo budúcnosť svojho obchodu. Názory budú pred akciou poskytnuté rečníkom, na akcii prezentované vytlačené na banneroch, po akcii pre širokú verejnosť zverejnené na webe a poskytnuté mediálnym partnerom. Rozsah do 600 znakov.

Podmienky účasti

Účastnícky poplatok je 380 euro bez DPH (od 7. apríla 430 euro bez DPH), uhradiť ho je potrebné pred termínom akcie. V cene je zahrnuté občerstvenie, obed, záverečná recepcia, materiály, možnosť simultánneho tlmočenia do slovenčiny, možnosť prezentovať v písomnej forme svoj názor a profesionálny videozáznam z konferencie.
Prvých 200 zaregistrovaných účastníkov získa najlepšie miesta.
Umiestniť propagačné materiály do pripravených stojanov je možné za poplatok 240 euro bez DPH (formát A4, hmotnosť do 2,5 kg, počet stojanov je limitovaný).

Ako bonus pre členov ZMPS bude umiestnenie propagačných materiálov do stojanov v cene vstupného. Viac info o propagačných materiáloch tu: http://worldoftomorrow.eu/useful-information/cmsarticle/