Podnikateľský nápad roka 2012 má svojho víťaza

Podnikateľský nápad roka má svojho víťaza. Dvojica mladých podnikateľov z Piešťan – Daniel Minárik a Jozef Štefanka, zvíťazila s projektom RBi.

Druhú cenu si odniesli autori projektu žuvačiek pre psov ChewChew, Peter Mičuda a Ján Lihocký zo Zvolena. Na treťom mieste sa s projektom Biochar umiestnil Milan Brdársky z Revúcej.  Víťazi získali pre svoj projekt RBi hlavnú cenu súťaže – reklamnú kampaň v hodnote 100 tisíc EUR pre svoj podnikateľský nápad roka. Porota vyberala z takmer tristo prihlásených. Víťazov dnes vyhlásil predseda odbornej poroty súťaže Podnikateľský nápad roka,  Ján Solík,  v rámci odbornej TREND konferencie Marketing manažment.

RBi je cloudová business intelligence aplikácia zameraná na všetky segmenty maloobchodného prostredia. Spracováva veľké množstvo dát, ktoré toto prostredie ponúka a prostredníctvom tisícok reportov, analýz a vyhodnotení pomáha klientom zvýšiť profitabilitu. Aplikácia je vďaka jednoduchosti prístupná širokému spektru užívateľov a je dostupná zo všetkých zariadení pripojených k internetu. Okrem samotnej aplikácie poskytujeme v rámci RBi aj profesionálny maloobchodný cosulting,“ predstavuje víťazný projekt Daniel Minárik a dodáva“ Do súťaže sme sa prihlásili kvôli získaniu spätnej väzby od profesionálov. Taktiež sme v prípade úspechu chceli dostať náš projekt do povedomia na trhu. Samozrejme nás, ako každého, lákala hlavná cena, ktorá je veľmi atraktívna a výrazne nám pomôže v ďalšom rozvoji.“

Vyhlasovatelia Podnikateľského nápadu roka trafili do čierneho

„Do súťaže Podnikateľský nápad roka bolo prihlásených 274 projektov. Tak vysoký záujem o súťaž hneď v jej prvom ročníku nás utvrdila v tom, že Slovensko je bohaté na invenčných a odvážnych ľudí,“ povedal Ján Solík, predseda Združenia mladých podnikateľov Slovenska. 

Štruktúra prihlásených súťažných projektov bola rôznorodá. Až  32% prihlásených nápadov bolo z oblasti IT, služby inšpirovali k novým nápadom 18% prihlásených. Najmenej – len jedno percento prihlásených nápadov bolo z oblasti energetiky.

Do súťaže sa prihlásilo 78 % mužov a 22% žien. Najviac prihlášok prišlo z bratislavského kraja – 23%, najmenej nápadov poslali trnavské podnikateľské nádeje  - len 5%.

Súťaž niektorých súťažiacich nadchla natoľko, že sa zapojili  s viacerými nápadmi, našli sa aj takí, ktorí prihlásili 5 projektov.

Podnikateľský nápad roka 2012

Prvý ročník súťaže Podnikateľský nápad roka, vyhlásilo Združenie mladých podnikateľov Slovenska                         v spolupráci s partnermi projektu. Cieľom súťaže je identifikovať inovatívne podnikateľské nápady mladých ľudí a prispieť k ich premene na úspešné podnikanie. „Koncept súťaže nadchol agentúru Wiktor Leo Burnett, Akzent Media, ako aj vydavateľstvo Ringier Axel Springier a  Fun radio, ktorí sa stali partnermi Podnikateľského nápadu roka. Spolu s partnermi projektu nám svoju podporu dáva aj poradenská spoločnosť Deloitte a 1St CLASS AGENCY,“ hovorí J. Solík.


Víťaz získa reklamnú kampaň v hodnote  100 000 € pre podnikateľský nápad, vďaka ktorému bude na trh uvedený nový produkt alebo služba v roku 2012. Finalisti získajú tiež poradenstvo pri tvorbe podnikateľského plánu, bizniscoaching či možnosť rokovať s investormi. Súťaž bola určená všetkým, ktorí majú viac ako 18 a menej ako 35 rokov a svoj podnikateľský nápad prihlásili do konca mája 2012. Prihlášku bolo možné nájsť  nájsť na www.podnikatelskynapadroka.sk

 

Súbory na stiahnutie