Združenie mladých podnikateľov Slovenska v spolupráci s Radio Services vyhlásili výsledky prvého ročníka súťaže pre začínajúcich podnikateľov Rozohráme tvoj biznis.
Cieľom tohto projektu je dať priestor mladým a začínajúcim podnikateľom, aby zviditeľnili svoj produkt.
Do prvého ročníka sa zapojili destiatky začínajúcich podnikateľov. Z nich porota vybrala bratov Oprendekovcov, tvorcvov značky Mellos, ktorí získali reklamnú kampaň v rádiu v hodnote 15 000 eur.
Bratia Opredndekovci vyrábajú jedinečné nealkoholické limonády založené na báze slovenského medu a bylín. V ich snahe je ukázať spotrebiteľom, že existuje aj iná alternatíva ku klasickým malinovkám, ktoré sú predávané v supermarketoch. Ide o prírodný produkt bez umelých prísad, konzervantov či chémie.
Vypočuť si môžete aj rozhovor s predsedom Združenia mladých podnikateľov Slovenska, Jánom Solíkom, s obchodným riaditeľom Radio Services a.s., Denisom Romanom, a víťazom súťaže, tvorcom značky Mellos, Gabrielom Oprendekom.