Zapojte sa do Dňa súkromného podnikania 2018 a získajte nových zákazníkov

Vymyslite na Deň súkromného podnikania niečo výnimočné pre svojich zákazníkov a za odmenu môžete získať reklamnú kampaň pre svoj biznis.

Čo je Ďeň súkromného podnikania 

Deň súkromného podnikania je celosvetová iniciatíva veľkoobchodu METRO, na ktorej na Slovensku už od jej vzniku spolupracuje Združenie mladých podnikateľov Slovenska. 

Podstatou Dňa súkromného podnikania je na jednej strane symbolické uznanie a ocenenie tvrdej práce drobných súkromných podnikateľov a na druhej strane pomôcť podnikateľom, ktorí sa rozhodnú zapojiť do Dňa súkromného podnikania, získať nových zákazníkov, profesionálne PR a marketing, teda pomerne hmatateľnú pomoc pre ich podnikanie.

Prečo neváhať s prihlásením do Dňa súkromného podnikania 2018

Podnikatelia sa už teraz môžu hlásiť so svojimi špeciálnymi ponukami a zverejniť ich na oficiálnej stránke www.denpodnikania.sk. S vytvorením špeciálnej ponuky však netreba váhať. 80 podnikateľov, ktorí vymyslia niečo navyše pre svojich zákazníkov a zaregistrujú svoju ponuku do konca augusta, môže získať reklamu navyše a stať sa súčasťou kampapne na Deň súkromného podniknia 2018. 

Kto sa môže zapojiť

Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie podnikania. Stačí, ak na webovej stránke www.denpodnikania.sk vytvorí ponuku pre zákazníkov určenú na tento deň. Napríklad, môže dať k obedovému menu nápoj zadarmo, usporiadať barmanskú šou alebo pridať službu navyše. Záleží to len na samotnom podnikateľovi.

5 dôvodov prečo sa zapojiť do Dňa súkromného podnikania 2018

Väčšie povedomie o vašej firme
Zapojením svojej firmy do Dňa súkromného podnikania získate bezplatné uverejnenie svojej špeciálnej ponuky na stránke projektu. Tomu, aby sa o ponuke dozvedelo čo najviac potenciálnych zákazníkov pomôže masívna mediálna kampaň spoločnosti METRO v televízii, rádiu, tlači či na sociálnych sieťach. S kampaňou pomôžu aj ďalši partneri, medzi ktorých už tretí rok patri aj Združenie mladých podnikateľov Slovenska. 

Získavanie nových zákazníkov
Rozsiahla marketingová kampaň oslovuje množstvo potenciálnych zákazníkov hľadajúcich špeciálne ponuky. Okrem potešenia vašich existujúcich zákazníkov potešíte aj tých nových.

Odlíšenie od konkurencie
Čím špeciálnejšiu ponuku vymyslíte, tým sa viac odlíšite. Dajte vedieť čím je vaše podnikanie skutočne výnimočné. Vôbec nemusí ísť len o zľavu z ceny produktov alebo služieb. Môže to byť kľudne špeciálna príloha k jedlu, ochutnávka originálneho nápoja, program pre deti, živá hudba, dlhšie otváracie hodiny, špeciálny workshop a atď. Kreativita je len na vás!

Niečo navyše
Ak sa zaregistrujete do 31.8.2018 získate automatický možnosť súťažiť o inzertnú kampaň v regionálnych denníkoch.

Zapojenie sa do celosvetovej iniciatívy
Ako majitelia podnikov alebo zákazníci sa zapojením stávate súčasťou celosvetovej iniciatívy na podporu podnikania. Zapojiť sa môže akýkoľvek podnikateľ bez ohľadu na odbor kde pôsobí.

Všetky zaregistrované ponuky sa budú zobrazovať na oficiálnej stránke v prehľadnej interaktívnej mape. Zákazníci tak budú presne vedieť nájsť, kde na Slovensku, ktorá prevádzka čo ponúka.

Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska poznamenal, že je skvelé, že vznikol akýsi neoficiálny sviatok, ktorý môže podnikateľov motivovať do ďalšej práce a pomôcť ich biznisu rásť. „Svojimi zaujímavými ponukami môžu podnikatelia počas Dňa súkrméno podnikania osloviť nielen svojich súčasných, ale aj úplne nových zákazníkov. Vďaka veľkej mediálnej kampani, ktorou METRO Deň súkromného podnikania podporí, získajú malé firmy jedinečnú príležitosť zviditeľniť svoje produkty a služby aj u ľudí, ktorí ich doteraz nepoznali,“ vraví Solík.

Na vloženie špeciálnych ponúk majú podnikatelia čas až do 9. októbra, kedy všetko vrcholí. Pre tých, ktorí sa ale zaregistrujú na webovej stránke do konca augusta, je pripravená súťaž o mediálnu podporu v regionálnych médiách. METRO vyberie spolu 80 podnikateľov – 10 v každom kraji, ktorých ponuky ešte viac zviditeľní. 

„Či sú to malé potraviny v niekoľkotisícovej obci alebo vyhľadávaná zmrzlináreň v centre hlavného mesta, za každou prevádzkou stoja podnikatelia, ktorí sa snažia neustále zlepšovať a udržať si svojich zákazníkov. Často nepoznajú oddych, prácu si nosia aj domov a niekedy na konci mesiaca končia v mínuse. Myslíme si, že týchto ľudí treba podporiť a aspoň raz v roku osláviť ich náročnú prácu,“ vysvetľuje hovorca METRO Martin Krajčovič, prečo Deň súkromného podnikania zastrešujú.

  
Partnermi tretieho ročnika Dňa súkromného podnikania na Slovnesku sú METRO, Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Slovak Business Agency (SBA). Všetkým organizáciám záleží na tom, aby podnikaniu na Slovensku bola venovaná adekvátna podpora a aby práca malých a stredných podnikateľov bola čo najviac ocenená. 

Vlaňajší ročník bol mimoriadne úspešný. Špeciálne ponuky pripravilo až 1400 prevádzok a obchodov. Veríme, že sa toto číslo podarí prekonať a že poctivé podnikanie spolu oslávi ešte viac ľudí.