Mladí podnikatelia budú súťažiť o kampaň za 100 000 EUR

ZMPS vyhlasuje prvý ročník súťaže Podnikateľský nápad roka. Cieľom súťaže je identifikovať inovatívne podnikateľské nápady mladých ľudí a prispieť k ich premene na úspešné podnikanie.

Podnikateľský nápad roka 2012 je súťaž, ktorá má oceniť najlepšie podnikateľské nápady a posunúť ich k úspešnej realizácii. Finalisti budú mať možnosť získať spätnú väzbu na svoj nápad, pomoc pri jeho príprave a uvedení na trh. Túto pomoc získajú  od expertov na oblasti (napr. financie alebo marketing), ktorým často nerozumejú. Víťaz získa reklamnú kampaň v hodnote 100 000 € pre podnikateľský nápad, vďaka ktorému bude na trh uvedený nový produkt alebo služba v roku 2012.

Agentúra Wiktor Leo Burnett spolu s Akzent Mediou, vydavateľstvom Ringier Axel Springier a Fun rádiom ponúkajú víťazovi súťaže návrh a realizáciu reklamnej kampane v hodnote 100 000 € pre jeho podnikateľský nápad. Víťaz, ale i ďalší finalisti získajú tiež poradenstvo pri tvorbe podnikateľského plánu, bizniscoaching, či možnosť rokovať s investormi.

Súťaž je určená všetkým, ktorí majú viac ako 18 a menej ako 35 rokov. Prihlásiť sa možno s akýmkoľvek podnikateľským nápadom, ktorý  nebol v navrhovanej podobe doposiaľ uvedený na trh. O úspechu podnikateľských nápadov v súťaži rozhodne originalita, inovatívnosť, reálnosť, či trhový potenciál nápadu.

Termín uzávierky je 31. máj 2012.