Aj tento rok môžu podnikatelia spoločne so svojimi zákazníkmi osláviť Deň súkromného podnikania. Vytvorte si špeciálnu akciovú ponuku, ktoré vystihuje vaše podnikanie a podeľte sa o radosť z toho, čo robíte. Zároveň tak môžete osloviť nových zákazníkov a urobiť si dobrú reklamu. Bilancia už štvrtého ročníku v poradí hovorí, že sa prihlásilo už takmer 400 podnikateľov a ďalší stále pribúdajú.
Konať sa bude v utorok 8. októbra 2019 na celom Slovensku a jeho cieľom je pripomenúť dôležitosť malých podnikateľov, ktorí dávajú do svojho podnikania všetok čas, energiu a prekonávajú mnohé prekážky. Ideou tohto špeciálneho dňa je nielen získať nových zákazníkov, ale aj oceniť každodenné úsilie podnikateľov, motivovať ľudí k ďalšej práci, načerpať inšpiráciu a nové poznatky. Iniciatíva, ktorá prináša zákazníkom milé prekvapenia a podnikateľom nových klientov.
Ako sa zapojiť?
Zapojiť sa môžu všetci podnikatelia, a to bez ohľadu na miesto a odvetvie, v ktorom podnikajú. Stačí ak si na utorok 8. októbra 2019 pripravia špeciálnu ponuku, ktorou oslovia svojich zákazníkov a prihlásia ju na webovej stránke www.denpodnikania.sk. Môže ísť o rôzne zľavy, darčeky, ochutnávky či služby navyše. Kreativita je v tomto smere vítaná a ponechaná na každého podnikateľa. Prevádzka sa spolu s ponukou zobrazí na prehľadnej mape, vďaka ktorej sa o nej dozvedia zákazníci z celého Slovenska.
Kto všetko sa už zapojil? Nechajte sa inšpirovať
Na aktuálnej mape môžete nájsť rôzne zľavy, ako sú napríklad výmena oleja za zvýhodnenú cenu, zľava na za zameranie kuchynskej linky či špeciálny kebab s 10 % zľavou. Iní podnikatelia sa zas rozhodli obdariť svojich zákazníkov darčekom - k pobytu v hoteli im pripravia raňajky do postele, k obedu im ponúknu osviežujúcu limonádu zdarma.
Do Dňa súkromného podnikania sa rozhodol zapojiť aj Ján Paciga so svojou pekárskou a cukrárskou výrobou v Spišskej Novej Vsi. „Tento rok sme sa počas Dňa súkromného podnikania rozhodli našich zákazníkov prekvapiť darčekom. Pri každom nákupe nad 13 eur sa môžu zapojiť do žrebovania o zaujímavé ceny,“ hovorí. Vladimír Bodina si zas v Grille Moya v Žiline pre zákazníkov prichystal špecialitu podniku, a to pomaly a v celku pečené bravčové stehno prevoňané jelšovým drevom.
„Zaujímavými ponukami môžu podnikatelia osloviť nielen svojich súčasných, ale aj úplne nových zákazníkov. Vďaka veľkej mediálnej kampani, ktorou METRO Deň súkromného podnikania podporí, získajú aj malé firmy príležitosť zviditeľniť svoje produkty a služby a to aj u ľudí, ktorí ich doteraz nepoznali,“ nabáda podnikateľov na zapojenie sa do Dňa súkromného podnikania 2019 Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska.