Deň súkromného podnikania. Pripojte sa k oslavám malých podnikateľov a dajte o sebe vedieť

Malí podnikatelia pracujú tvrdo každý deň, prekonávajú mnoho prekážok, preto sme sa rozhodli ich za toto úsilie oceniť a venovať im špeciálny deň. Za myšlienkou Dňa súkromného podnikania stoja Združenie mladých podnikateľov Slovenska, Zväz hotelov a reštaurácií SR a spoločnosť METRO, ktorá podporí túto udalosť veľkou mediálnou kampaňou. Staňte sa jej súčasťou a upriamte na seba pozornosť zákazníkov.

Už teraz sa môžu podnikatelia zapojiť do príprav na Deň súkromného podnikania, ktorý sa bude konať tento rok prvý raz 11. októbra a potom každý druhý utorok v októbri. Cieľom projektu je pripomenúť dôležitosť malých podnikateľov nielen pre domácu ekonomiku, ale tiež pre spoločnosť a súčasne im ukázať uznanie za ich každodennú prácu. 

„Malí podnikatelia pracujú tvrdo každý deň, prekonávajú mnoho prekážok a často jeden človek zastáva niekoľko pozícií, na ktoré sú vo väčších firmách celé tímy. Preto sme sa rozhodli ich oceniť za toto úsilie a venovať im špeciálny deň. Deň súkromého podnikania sa uskutoční v 25 krajinách po celom svete,“ vysvetľuje Guillaume Chêne, CEO spoločnosti METRO.

Ku Dňu súkromného podnikania sa môže pripojiť každý podnikateľ bez ohľadu na oblasť podnikania so svojou špeciálnou ponukou na webovej stránke www.denpodnikania.sk. Záleží len na ňom, čo zajímavé pre svojich zákazníkov vymyslí. Môže to byť napríklad zadarmo dezert ku káve, zľava na nákup alebo kultúrna akcia. Verejnosť potom na rovnakých stránkach nájde v prehľadnej mape podniky vo svojom okolí, ktoré si na tento deň pripravili špeciálne ponuky. „Podnikatelia môžu potešiť nielen svojich súčasných zákazníkov, ale aj upozorniť na seba nových,“ dodáva Guillaume Chêne.

Získajte reklamnú kampaň pre svoje podnikanie

Celú akciu sprevádza intenzívna mediálna kampaň vrátane tlače, televízií, rádia, internetu a komunikačných kanálov spoločnosti METRO. Prihlásení podnikatelia tak budú ťažiť z reklamnej kampane v hodnote viac ako 300-tisíc eur a budú mať istotu, že sa o Dni súkromného podnikania dozvedia aj ich zákazníci. Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas do 10. októbra 2016, ale čím skôr sa podnikateľ zapojí, tým väčší benefit z reklamy získa. 

Pre tých, ktorí to stihnú do konca augusta, máme ešte extra ponuku. Vybraní podnikatelia budú môcť súťažiť o reklamnú kampaň v regionálnych médiách a získať tak vďaka Dňu súkromného podnikania profesionálnu reklamu pre svoje podnikanie. 

Skvelá myšlienka, benefity pre zákazníkov ako aj zapojených podnikateľov, tak na čo ešte čakáte?